Midsommar

Hej svejs!
Hoppas alla fick en bra midsommar! Det fick iallafall jag.
Vi var hemma hos en av mina närmaste vänner, ett gäng på 5 pers. Det var ganska kul att vi inte var så många, vi brukar alltid vara det. Vi började med förätt som var en typ räktoast. Sedan grillade vi och åt kött med ny potatis, mums! Efterätten blev så klart jordgubbar och glass! Vi smälte även lite choklad och doppade jordgubbarna där i.
Vi hittade en lite prydnads midsommar stång så vi satte den på golvet och dansade alla standard sånger runt den, små gordorna osv...haha. Vi körde även" jag har aldrig" som vanligt haha. Vid tolvslaget så badade vi i poolen. Kallt som attan men vad gör man inte för sina kompisar liksom. ;) Efter ett tag så var det faktist ganska skönt eftersom det var varamre i poolen än i luften. Vi somnade som stockar vid tre. Så det blev inte så sent, alla var väldigt trötta. 
Här är den klassika selfin haha... inte så stor bild måste leta upp hur man förstorar bilder.
 
 
På midsommardagen så var vi och kollade på " förr eller senare så exploderar jag".
Den var väldigt, väldigt bra! Så jag rekomenderar er att kolla på den. Det värsta med den är att den är så himla sorlig och man gråter jätte mycket. Men det värsta var att mitt i filmen så delade jag ut serveter till mina kompisar, jag satt i mitten. Så helt plötsligt tar dom upp serveterna exakt samtidigt och torkar sin kinder med tårar. Och jag bara knäcker mig av skratt för jag tyckte att det såg så himla kul ut att dom gjorde det exakt samtdigt. Så det hördes som jag typ knäckte mig av trårar. Alltså att jag stor böla... haha... Snacka awkward moment ett tag där asså.. ;) 
 
Men man fick lite blickar när man gick ut men sen var det över. Ja det va min midsommar helg! 
Hoppas ni också hade en så bra som jag hade! 
 
puss&kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

johannapettsson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Johanna, men blir kallad Pettsson. Jag är 15 år och tar livet som det kommer! Här skriver jag om min vardag, tankar, ja nästan allt möjligt.

RSS 2.0