Hej!

Jag håller på och sommarjobbar nu, så det är det ända jag håller på med nu om dagarna! Men jag älskar mitt jobb, nya utmaningar hela tiden. Jag håller på och skriver ett inlägg om det på datan. Men jag har ganska mycket att göra nu så ska försöka skriva färdigt det imorgon. 
Jag håller nämligen på att packa inför helgen. Då ska jag och min friidrotts klubb till Göteborg och tävla på världsungdomsspelen. Är taggad för allt förutom att springa 80m och det är det ända jag tävlar i haha. Om jag ska erkänna tycker jag att det är lite läskigt att springa. :s Starten är läskigast, sen är det ju bara att springa. Jag är iallafall jätte taggad på att träffa dom vi träffa i Italien när vi var där på träningsläger! Det ska bli jättekul! Att äntligen få prata med dom i verkligheten just ni har vi en grupp chatt på fb, men mycket roligare att träffas i verkligheten ju. :) 
Vi umgås jätte mycket med klubben också och vi har flera minnen från just denna tävlingen haha. Liseberg, livet på ett hotell haha. Så nu taggar vi helgen! 

Hoppas ni haft en bra dag!

En bild från igår när jag hade varit ute och joggat en runda med intervaller, samt styrka! Riktigt härligt efter! Trött och allt haha. 
Kram! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

johannapettsson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Johanna, men blir kallad Pettsson. Jag är 15 år och tar livet som det kommer! Här skriver jag om min vardag, tankar, ja nästan allt möjligt.

RSS 2.0