En bra dag!

Hejsan! 
Idag har jag jobbat som vanligt. Det är faktist himla kul att laga mat och hjälpa barnen. Vi hann med att göra frukost, middag, fika och en hemmagjord glass tills imorgon. Stressigt men det gick ju och barnen blev nöjda! 
När jag kom hem gick jag och lånade två böcker på biblioteket och även lämnade två. Brukar bara läsa böcker i perioder, till sist tröttnar jag och sedan kommer det ett tag då jag läser jätte mycket. Men det är väl bra haha min svenska lärare blir väl glad iallafall. ;)
Sedan har jag hunnit med att ta en promenad med bästa Emma nu innan både hon och jag åker iväg till helgen. Nu håller jag på och packar men det går ganska trögt. Måste få med allt! Även fast jag bara ska vara iväg i tre dagar. ;)
Vi tjejer ska ha med hela huset när vi ska iväg haha. Man får ju faktist inte glömma något viktigt. ;) 

Ja detta var min dag! 
Kram! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

johannapettsson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Johanna, men blir kallad Pettsson. Jag är 15 år och tar livet som det kommer! Här skriver jag om min vardag, tankar, ja nästan allt möjligt.

RSS 2.0