Hejsan!

Jag heter Johanna, blir även kallad Pettsson av mina vänner för jag heter Pettersson i efternamn. Jag är 15 år, går på trupp gymnastik och friidrott. När jag inte tränar så älskar jag att vara med mina underbara vänner och tar livet som det kommer.Just nu har jag sommarlov och vill skriva om min vardag, tankar, åsikter. Jag har haft några bloggar innan och älskar att skriva. Har alltid velat bli författare när jag var liten, men just nu så tror jag att jag håller mig till bloggandet. Om ni undrar om designen så är jag inte färdig med den ännu. Har ni några frågor så ställ dom! :D
 
 
 
 
 
kram johanna 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

johannapettsson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Johanna, men blir kallad Pettsson. Jag är 15 år och tar livet som det kommer! Här skriver jag om min vardag, tankar, ja nästan allt möjligt.

RSS 2.0